Nota de premsa La Quietud

Exposició: La Quietud
Durada: 10 d’abril de 2016 – exposició semi-permanent
Lloc: Museu Raset – Museu d’art modern, Cervià de Ter
Horari: cada diumenge de 11:00 a 19:00. S’accepten cites concertades per a qualsevol altre dia.

La Quietud
Estem encantats de presentar la nostra nova i captivadora exposició d’art: La Quietud. A La Quietud, l’espectador empren un viatge artístic per mitjà de mons místics abstractes: el món de la imaginació. Som testimonis de com els artistes visualitzen allò intangible utilitzant el color, el simbolisme o els signes. Els artistes exploren l’original batalla entre la llum i la foscor, i creen un espectacle visual impressionant i íntim del qual poder gaudir des del 10 d’abril.

La inspiradora exposició ressalta pintures d’artistes d’Espanya, d’Holanda i de la República Txeca; totes elles de la col·lecció d’art Bueler-Bernard.

En la creixent tràfec de la societat, La Quietud ens invita a prendre un descans i contemplar el variat paisatge representat per set artistes que treballen el seu estil de manera única. L’exposició celebra l’art de pintar i el fascinant món creat pel pinzell. És una expressió tranquil·la, contrària al món en què majoritàriament se segueixen les veus més altes i els titulars de les notícies. Aquí se’ns dóna una visió pictòrica de les filosofies metafísiques que es visualitzen de manera comprensible i preciosa. Una experiència gratificant que no us podeu perdre.

Llista d’artistes
Eduardo Gruber
José Ibañez
Tomas Rajlich
Lorenzo Valverde
Enrique Vega
Gerard Verdijk
Paul de Vilder

El museu
El Museu Raset és un museu d’art modern internacional. Està situat en una impressionant casa senyorial, una part de la qual data del segle xiii. Està situada a la coneguda ruta del Camí de Santiago i durant la Guerra Civil va ésser el lloc de refugi del famós poeta espanyol Antonio Machado, mentre preparava el seu exili a França. Una ala de l’edifici ha estat restaurada per acollir quatre atractives sales d’exposicions. El museu exposa obres associades a la dinàmica col·lecció Bueler-Bernard.

La família suís-holandesa Bueler es va establir a Espanya l’any 2005 després d’haver estat col·leccionant art durant 30 anys a Holanda. Es va quedar captivada per la mansió situada en el paratge de Raset, Cervià de Ter, i van veure l’oportunitat perfecte per establir el museu que sempre havien somiat i compartir la seva preciosa col·lecció amb el públic.

Per a més informació o imatges, si us plau consulteu el nostre web o contacteu Sandrine Bueler.

En les notícies! Diari de Girona 11/04/2016